vrijdag 7 oktober 2011

Eindelijk weer eens tijd

Eindelijk, een drukke tijd achter de rug. Maar vandaag kan ik weer eens wat op mijn blog zetten. Ik heb het gemist en ik moet zeggen de tijd breekt weer aan om eens lekker te gaan freubelen.
Onlangs heb ik via overige blogs deze jonge dame ontdekt. Ze is ontworden door Sylvia Zet en ze noemt het Wee Stamps. Digitale stempels tegen een heel klein prijsje maar waar je ontzettende veel plezier aan beleeft.

Gelijk weer mijn Promarkers gepakt en aan de gang. Ach ik vind haar zo lief. Ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden.

Lieve groet, Angélique




2 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Angel, wauw wat een lief kaartje! Deze Wee stempel is echt wel heel schattig, kan me voorstellen dat je er gelijk verliefd op bent geworden! Prachtig hoe jij het kleuren gelijk weer onder de knie hebt met deze nieuwe markers! Mijn complimenten! XXX Marianne

Alina zei

oh, wat heb je deze stempel geweldig ingekleurd!
groetjes, Alina