zondag 11 december 2011

Certificatie Flexmarkers bij Nicole


Nou daar staan we dan (3e van links onderaan) met ons goed gedrag LOL. Vandaag eindelijk naar Almere toe om te kijken of de Flexmarkers ook zullen bevallen. Weken moeten inhouden om geen nieuwe kleuren van de Promakers te kopen (ehm stiekem 1 sssst). We werden ontvangen door Nicole met een mooie koffer om de stiften in op te bergen. Daarnaast kregen we ook nog een pakketje met haar eigen stempelpapier. Wat een feest zeg. Daarna even serieus aan het werk/uitleg. Ik moet zeggen het viel me helemaal niet tegen.. De punt is echt fijn en ik kan ze combineren met mijn eigen Promarkers. Natuurlijk moet ik het allemaal nog even goed en rustig uitproberen. Jammer is wel dat ze nog niet echt veel kleuren hebben die aansluiten op de Promakers maar daar komt verandering in. Helaas bleek de winkel open te zijn zodat we toch wel even moesten bedanken door iets te kopen LOL. Nog een paar tips gekregen van Nicole, bedankt meis.
Lieve groet, Angelique

3 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Angel, Zo te lezen heb je een geslaagde dag gehad! Heerlijk weer een verslaving erbij! Ik ben ook wel heel benieuwd hoor naar de flexmarkers maar ik heb nu eenmaal gekozen voor de copic's dus ik zal niet helemaal gaan overstappen. Maar het lijkt me wel leuk om de copic kleuren aan te vullen met flexmarkers. Wie weet.... Liefs Marianne. En oja...van harte gefeliciteerd met je behaalde certificaat!

Wendy Koorevaar zei

Zo dat ziet er gezellig uit met al die dames! Leuk dat je er wat van opgestoken hebt. Het lijkt mij ook een mooie techniek!
Inderdaad jammer dat ze nog niet zoveel kleuren hebben maar misschien komt da nog. Jij hebt in ieder geval het certificaat!

Lieve groetjes,
Wendy

Lonne zei

Hej hej,
Dat ziet er gezellig uit zeg.
Net als Marianne kan ik toch moeilijk aan nóg een nieuwe techniek beginnen.
Maar het lijkt me wel mooi.
Je hebt je certificaat in ieder geval "in the pocket".

Liefs van Lonne.