dinsdag 28 februari 2012

Uitslag Candy

Hallo allemaal, allereerst bedankt voor de reacties op mijn mannenkaart, toch is het niet moeilijk hoor dames (eh zeg ik dat?). Gisteravond heeft Nienke voor mij de winnaar van de verjaardscandy bekend gemaakt TADAM TADAAM

Het is geworden:
Lonne, de candy komt binnenkort naar je toe!

Nu dan nog even een foto van de kaarten die ik mocht ontvangen. Het is leuk om andermans creaties te zien en ik heb er echt van genoten. Bedankt dat jullie de moeite namen om een kaart naar me te sturen, mail even jouw geboortedatum door LOL


Fijne dag nog allemaal, lieve groet Angélique

3 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Wat een pracht kaartjes heb je ontvangen Angel! Lonne van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy, het is je super gegund! Liefs Marianne

Lonne zei

Hej Angel,

Wat een super-verrassing !
M'n allereerste candy !!!!!!
Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen..... YooHoo !
Je hebt trouwens wel prachtige kaarten ontvangen hoor.
Nou, eerst maar eens even glimlachen, deze hele dag.

Liefs van Lonne.

Alina zei

mooie kaartjes heb je gekregen, Angelique! en je mannenkaart hier onder vind ik prachtig!
groetjes, Alina