zaterdag 14 april 2012

Bedankje

Lieve allemaal, ik heb deze Tag verleden week ontvangen van Marianne. Ik had niet eerder tijd om er een foto van te maken. Maar wat vinden jullie ervan. Lief toch en zo mooi gemaakt. Marianne je bent veel te bescheiden hoor!!!! Ze denkt altijd aan een ander, kijk maar weer eens op haar blog (14-04-2012) wat ze weer heeft gemaakt. Marianne en Gert heel erg bedankt voor de Paasgroet, het heeft me goed gedaan wetende dat andere mensen aan je denken in moeilijker tijden. Ook andere blogvriendinnen nogmaals bedankt!

Lieve groet,
Angélique

5 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Angel, wat leuk om mijn kaartje hier terug te zien...enne ik weet als geen ander hoe fijn het is dat je weet dat er mensen met je meeeleven en aan je denken... Je verdient het dubbel en dwars meid, hopelijk tot snel! Liefs Marianne

Riet zei

Prachtig gemaakt,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Lonne zei

Hej Angel,
Wat een prachtige tag heb je ontvangen.
Marianne heeft hier weer meer mee gezegd dan sommige woorden kunnen.
Soms ben jij er voor iemand en dan ineens is er weer iemand anders voor jou.

Heel veel liefs van Lonne.

Samantha zei

Wat een schatje die tag (en Marianne ook) dat je dit hebt mogen ontvangen :) echt erg mooi!
Xxx Sam

angel zei

Een heel leuk kaartje , zo een lieve stempelen zo mooie kleurtjes
Groetjes Anja