vrijdag 25 mei 2012

Eerste DT kaartje

 Hallo allemaal,
vandaag mag ik mijn eerste kaartje posten voor 't Scraphuis. Ik ben door de Magnolia Ink gaan bladeren voor inspiratie en op diverse blogs wezen kijken. Die naaimachine kwam ik ook weer tegen in de Ink en ik dacht zal ik het dan toch eens gaan proberen? Dus ik heb het stof eraf geblazen en voor de eerste keer mag ik niet klagen. Het gaat wel wat sneller dan al dat handwerk...pffttt.

Ik heb drie verschillende linten gebruikt ik vind het wel een beetje op golfjes lijken. Ik ben gek op lint en was blij dat Jolanda deze te samen met het mooie papier erbij had gedaan, want ik heb niets meer (kuch). Hare Magnolia heb ik ingekleurd met Copics, na veel gemopper en ge(di)stress heb ik de moet opgegeven en de penceel naast mij neergelegd. Volgende keer beter.

Inmiddels heeft Arjette ook haar eerste kaartje geplaatst en die is ook zo leuk geworden. Zij heeft gewerkt met het Bo Bunny papier. Het is een echt zomers kaartje geworden.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Alle nieuwe volgers, bedankt!!

Lieve zonnige groet, Angélique



Toegepaste materialen zijn te verkrijgen bij 't Scraphuis: lint, Pion papier: For Mother, Magnolia Summer Memories Collection 2012, Denim Flower Ribbon

12 opmerkingen:

Jolanda de Ronde zei

Het is echt een schitterend kaartje Angelique!
Gewoon blijven oefen hoor met je distress en je kwastje... komt helemaal goed met je.

Fijn zonnig weekend!

Groetjes,Jolanda

Samantha zei

Vind het prachtig geworden meid! Mooie kleuren en layout en natuurlijk ook erg mooi ingekleurd. Echt een kaart zoals jij ze maakt :)
groetjes, Sam

Wendy Koorevaar zei

Ohh ik ben hier helemaal weg van! Zo mooi deze kleuren, het kaartje heeft echt een romantische uitstraling. Wat we eigenlijk bij al jou creaties terugzien. Prachtig hoor!!

Liefs,
Wendy

Riet zei

Wat een schitterende kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

arjette zei

Wat een super mooi kaartje zeg, prachtig papier en wat heb je je stempel mooi ingkleurd!! Super!!!
Fijn pinksterweekend!!!

gr. arjette.

Marianne zei

Hij is prachtig en hij is prima ingekleurd.
liefs, Marianne

Lenie Hempen zei

Hoi Angelique
Ik heb Je blog bekeken,en wat ik heb gezien is prachtig mooi.
Zo ook als je velen prachtige kaartjes.
Ben ook volger geworden.
Zal Je blog dan ook geregeld bezoeken.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Marianne Schut zei

Hai Angel! Wauwie meis deze mag er weer wezen hoor! Wat leuk dat je de naaimachine voor de dag hebt gehaald! hihi! Altijd leuk een stikrandje, ik vind het altijd net even iets extra's aan een kaartje geven. Je kleurwerk is ook weer helemaal top! Liefs Marianne

Danoesja zei

Hoi Angelique

Wat een prachtig kaartje, zo mooi ingekleurd en hele mooie details te zien, I love it.

Lieve groetjes
Danoesja

Nicole zei

Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog! En supers dat je volger bent geworden. Jij maakt ook prachtige kaarten, Angelique. Dit kaartje is ook echt een plaatje. Schitterend. Liefs, Nicole

Lonne zei

Tja, dit is er weer eentje om door het bekende ringetje te halen.Erg mooie kleuren.
Je mag er weer trots op zijn hoor.
Liefs van Lonne.

Neltine zei

Owwww deze is mooi meittie! Wat een mooi papier heb je gebruikt en je kleurkunst is zoooo goed joh.

Gave stempel:) Alleen blijf ik altijd op het strand zitten. veels te koud met mijn voetjes in het water. Brrrr.

Een heel fijn en gezellig weekend en lieve groetjes,
Neltine