donderdag 27 juni 2013

Mimosa playing

Lieve allemaal, ik heb echt niet stil gezeten qua freubelen maar het komt er maar niet van om het ook daadwerkelijk op het blog te zetten. Deze weken stond in het teken van het afscheid van groep 8 door Nienke en we hebben gisteren genoten van de eindmusical. De kinderen hebben het echt goed gedaan en ik heb genoten. Nienke deed het super, meis wat ben ik trots op je! Volgend jaar naar het voortgezet onderwijs, spannend voor iedereen. Nu lekker genieten van de vakantie.

Onderstaand kaartje heb ik gemaakt voor 't Scraphuis. Deze week heb ik een nieuwe Big Shot dus het was even spannend of die nog op tijd binnen was om mijn kaartje af te krijgen, maar gelukkig. Nu kon ik weer de vlinder mal van Tim Holtz gebruiken. Deze heb ik uitgestanst uit rilkarton. Daarna wit geverfd en bewerkt met Stampendous. Het papier is van Magnolia One upon a time. Ik heb van Go Kreate de mal gebruikt voor de kaartvorm. 



Mimosa heb ik uitgedrukt met behulp van de Floral Ovals. Het was zo leuk om haar in te kleuren. 
De achtergrond is ook erg mooi geworden, maar helaas doordat de foto donker is geworden zie je het niet zo goed, het lijkt wel een beetje op een marmereffect. (ik heb nu nieuwe foto's genomen) Ik ben er erg blij mee met het resultaat. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Voor iedereen die op vakantie gaat heel veel plezier en geniet ervan!

Lieve scrapgroet, Angélique


9 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Ja het schooljaar zit er bijna op
Is altijd leuk dat de school het feestelijk afsluit.

Groetjes Margreet

Marianne Schut zei

Hai Angel, wat een super leuke creatie weer! Top kleurwerk en ik vind de vlinderrand zo met ribbelkarton ook erg leuk! Nu heerlijk genieten van de aankomende vakantie, jee twee van die grote meiden al! (je wordt oud, hihi!!!) Knuf Marianne

jolanda zei

super mooi en schattig kaartje

Samantha zei

Mooi kaart hoor en die vlinders uit ribbelkarton ook een superidee :) het meisje is ook leuk geworden maar heeft nu inderdaad een blauwige gloed door je camera. Ik ga deze vast nog via skype bewonderen ;)
Groetjes, Sam

Riet zei

ohhh wat een schitterende kaart,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een super mooie kaart! Prachtig in de pastel tinten, mooie details en een super lief Bildmalarna stempeltje die je geweldig hebt gekleurd. groetjes, Marlies

Antoinette Voorn zei

Super hoe je allerlei kleuren weet te combineren. Heerlijke vrolijke kaart!

Gr Antoinette

Nicole zei

Schitterend ingekleurd Angélique, de schaduw ziet er ook supers uit net als je kaart. Zoveeeeeel moois om naar te kijken. Liefs, Nicole

Wendy Koorevaar zei

Wow wat een mooie en romantische creatie weer! Prachtig papier heb je ook gebruikt!

Liefs,
Wendy