dinsdag 15 februari 2011

Lily

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het plaatsen van de leuke en lieve reacties op mijn blog. Het is erg leuk om 's-avonds achter de computer te gaan zitten en te kijken of er nog iemand "langs" is geweest. Ja Marianne je had gelijk. Nu jij nog Lonne LOL:)

Vandaag ben ik "om" gegaan. Ik was gisteravond aan het surfen op het internet en kwam daar op een site waar de stempels van Lily of the Valley werden gebruikt. Wat een leuke kaarten zijn dat geworden. Ik had toevallig van Vera een stempelafdrukje gekregen en ben die maar eens in gaan kleuren. Helemaal geweldig en ik snak nu al naar meer stempels van Lily.

Voor de kaart te maken heb ik het design papier van Prima Marketing gepakt. Ik had dat nog liggen en vond het wel leuk bij de kleurtjes passen die ik gebruikt heb voor de stempel. Omdat de stempel vrij groot was had ik niet zoveel ruimte om de kaart echt aan te kleden met roosjes etc.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Ik moet nog een juiste manier vinden om de kaart goed op de foto te zetten. Je ziet de kleuren toch ook veranderen...

Lieve groet, Angélique


3 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hee Angel! Ja leuk he, al die reacties op je blog! Altijd spannend weer als je iets geplaatst hebt. Je hebt dit kaartje weer schitterend gemaakt hoor! Inderdaad deze afdrukjes zijn zo lief!! Knap gedaan! Liefs Marianne

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

hun your card is amazing.
your coloring and the way you have put everything together is so beautiful.
thanks for seeing me today.your bi color cat is stunning. Loving the blue!!!!
hugs
Claudia

Lonne zei

Hej hej.
Wat een prachtig ingekleurde kaart is dit geworden.
Zo'n blog lijkt me ontzettend leuk en ik ben wel actief met scrappen, maar heb ook een erg drukke baan die veel tijd opsnoept.
Dus wie weet, komt het er ooit nog eens van.

Groetjes van lonne.