zaterdag 12 mei 2012

DT-lid van 't Scraphuis!!!

Het is gelukt yehhhhhhh, ik ben samen met Arjette uitgekozen om plaats te nemen in het Designers Team van 't Scraphuis. Vinden jullie het niet sterk... ik had onlangs aangegeven dat mij dat best leuk lijkt en een paar dagen later staat er een oproep bij Jolanda. Ik ken haar van beurzen en weet dat ze in Brabant woont, dus ik heb haar een email gezonden met de vraag of ik soms naar Brabant moest verhuizen om lid te worden LOL Dat hoefde gelukkig niet. Maar wel even een kaartje opsturen. Tja ik had er nog een van A Little bird told me. En vandaag heb ik dus gehoord dat ik uitgekozen ben. Vervolgens lees ik op het blog van Arjette lieve woorden over mijn blog in haar berichtje, dus mijn dag is helemaal goed; een 2e Moederdag haha. Jolanda bedankt, en ik hoop dat we een leuk team zullen gaan vormen, ga zeker mijn best doen.

Tja wat moet ik over onderstaande kaart vermelden, ik zag hem op het Scandinavische Blog en was er helemaal weg van. Ik heb er veel plezier aan gehad om deze stempel in te kleuren en ben tevreden hoe die is geworden. Ik krijg wel eens de vraag waar het witte goedje vandaan komt.... Snow Glitter.
Het papier is van Maja Design. Laten jullie het even weten als de foto niet duidelijk is?
Lieve groet en een fijn Moederdag!
Angélique



Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van addicted-to-stamps-challenge : colorcombo white, black and?

18 opmerkingen:

arjette zei

Gefeliciteerd dt-collega!!! hihi.
Je kaartje is super mooi zeg, wat heb je de stempels mooi ingekleurd, prachtig geheel!!!
Fijn weekend verder en gezellige moederdag!!

groetjes Arjette.

Lonne zei

Gefeliciteerd Angel !
Deze komt rechtstreeks uit het sprookjesbos.
Erg mooi ingekleurd hoor.
Grotere vlakken vind ik altijd een hele uitdaging.

Liefs van Lonne.

Susie Wusie zei

Gefeliciteerd!!!! Erg leuk, en een mooi kaartje!

Groetjes Suus

Samantha zei

Oke en nog een keer: van harte gefeliciteerd!!!! :)
Eindelijk dan je kaart op het blog, kwijl kwijl....
Super gedaan. Meid het is alleen maar logisch dat je DT-lid bent geworden. 1 blik op je kaarten zegt daarvoor genoeg ;)
Xxx Sam

Marianne Schut zei

Hai Angel! Wat een pracht kaart weer, ik had hem al even mogen bewonderen en wat mij betreft kan hij zo in de INK geplaatst worden hoor! Veel plezier in het DT van 't Scraphuis! Liefs Marianne

Marianne zei

Kaartje is prachtig en gefeliciteerd met je DT-schap.
liefs, Marianne

Angela zei

Gefeliciteerd dat je in het dt bent gekomen en terecht hoor, je kaartjes zijn echt prachtig!!
xxAngela

Adrie zei

Hallo Angélique.Gefeliciteerd met je DT schap.Ik kwam via de blog van Nicole bij jou terecht.Mooie creatie's maak je , ik ben gelijk volger van je geworden.
Groetjes Adrie

Riet zei

Gefeliciteerd Angelique met je nieuwe job.
Veel knutsel plezier,maar dat zal wel lukken.
Je kaart heb je weer schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Wendy Koorevaar zei

Gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk joh!
Kan me voorstellen dat je het erg leuk vind.
En je kaartje is prachtig. Weer zo mooi gedaan met de zachte kleuren.

Liefs,
Wendy

Unknown zei

Lovely card Angelique, the horse is super cute.
Thanks for joining us over at Addicted to Stamps
Hugs
Tasha
xxxxxx

Danoesja zei

Hoi Angelique

Gefeliciteerd met je plekje als DT lid bij Jolanda.
Dit is een supermooi kaartje.

Lieve groetjes
Danoesja

Astrid zei

Jemig, wat een schitterende kaart Angelique !!

groetjes Astrid

Neltine zei

GEFELICITEERD!!!! Wat een eer en zo terecht dat je gevraagd bent hoor. Je kaartjes zijn pipaprachtig en je kleurt zooo mooi. reuze leuk voor je.

Gigagrotegroetjes Nellietienie

Neltine zei

Oh ja vergeet ik helemaal wat te zeggen over dit kaartje haha. GEWEDLIG en zo mijn smaak. Wie weet krijg ik de stempelzin wel weer terug door jouw mooie kaartjes. Dus ga zo door;)

Garoetjes weer van ikkes:)

Alina zei

Angelique, van harte gefeliciteerd met je DT plekje, heel erg leuk, geniet ervan!
dit kaartje is weer een beauty!
groetjes, Alina

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Prachtig gemaakt en leuk dat je meedoet met ATSC. groetjes, Marlies

Liesbeth zei

Gefeliciteerd met je DT plekje Angelique, mooie kaartje is dit ook.
gr. Liesbeth