dinsdag 12 juni 2012

Award Liebster Blog

Ik kreeg vanmorgen een berichtje op mijn onderstaande kaart van Nicole met daarin vermeld dat zij een leuke verassing op haar blog voor mij had....... Gelijk de surfplank uit de schuur gehaald want dat laat ik mij geen twee keer zeggen... Enne dit is de verassing.


Natuurlijk accepteer ik deze award Nicole, wat lief dat je aan mij gedacht hebt. Ik mag hem nu zelf ook gaan weggeven aan blogvriendinnen die minder dan 200 volgers hebben.
Ik hoef niet lang na te denken want wat moet ik zonder mijn blogvriendinnen beginnen:

Ik hoop dat jullie mijn award accepteren.

Lieve groet, Angelique

2 opmerkingen:

Lonne zei

Hieperdepiep hoera!
Hij is dik verdiend.

Liefs van Lonne.

Samantha zei

Hey! Gut, ik loop zwaar achter... Leuk dat je deze award hebt gewonnen, gefeliciteerd :))) en bedankt dat je hem ook aan mij schenkt :)
Groetjes, Sam