woensdag 22 augustus 2012

Challenge bij The Paper Shelter

Lieve allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge bij The Paper Shelter. Dit keer is het thema: Anything goes. Ik heb gekozen voor de digi Spring Break. Neem eens een kijkje op ons blog, de andere DT-leden hebben ook weer mooie creaties gemaakt en doe vooral mee.

Natuurlijk heb ik weer mijn Distress Ink Markers gepakt, de hoed heb ik bewerkt met Glossy Accents, ik vind dit zo leuk spul, ik probeer het iedere keer wel op mijn kaartjes te bewerken.


Oja, zaterdag sta ik bij Jolanda op de beurs in Den Bosch, ik zou het leuk vinden om jullie daar te zien, dus kom even gesellie langs als je toch gaat!

Een lieve scrapgroet, Angélique

9 opmerkingen:

Jolanda de Ronde zei

Schitterend kaartje... tot zaterdag!

Groetjes, Jolanda

arjette zei

Wat een schitterend kaartje!!!!
Veel plezier zaterdag, leuk hoor! Jammer dat het zo ver weg is anders had ik even aangekomen...

gr. arjette.

Nannieflash zei

Hi Angelique whaty a gorgeous card I love your die cuts and your colouring, the results are stunning. hugs Shirleyxxxxx

Samantha zei

Prachtige kaart hoor!
xxx Sam

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtig kaartje. Mooie subtiele kleuren. Groetjes, Ankie

Lenie Hempen zei

Wat een pracht Angelique.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Marlies zei

Een mooie romantische kaart met een leuke digi! Leuk met het vogelkooitje erbij! Veel plezier zaterdag! groetjes, Marlies

Eileen zei

This is beautiful Angelique. Love the soft colours you have used and the birdcage really works well. GORGEOUS
Eileen x

Lonne zei

Wat een lieve zachte kleurtjes; ik krijg meteen heimwee naar de vakantie.

Erg mooi ook met die stansen.

Lieve groetjes van Lonne.