donderdag 2 mei 2013

Bildmalarna Little Winged Friend


Hallo allemaal,

Eindelijk breekt de lente door, de zon schijnt lekker. De kinderen hebben vakantie en alles is hier nog in diepe rust. Heerlijk!

De stempels van Bildmalarna zijn binnen wat zijn ze toch leuk! Onderstaand stempeltje heeft Jolanda (nog) niet maar ik had deze al in mijn bezit. Het papier is van Maja Vintage Spring Basics, ik hoef daar niets meer over te zeggen toch. 
De grote vellen lenen zich uitermate voor het maken van projecten, omdat het papier zo stevig is. Jolanda geeft diverse workshops waar je dit voor kan gebruiken.

Om het afdrukje heen heb ik een stempel van Unique gebruikt met embossing poeder van TH. De kaart zelf heb ik gemaakt met de Go Kreate mal no 2.Ik heb het stempeltje uit de Little winged friend serie ingekleurd met Distress Ink.

Bedankt voor de reacties op mijn voorgaande kaart!

Lieve groet, Angélique

13 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Gaaf romantisch kaartje en hele lieve kleurtjes!

Gr Antoinette

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Doreen zei

Beautiful card,such a lovely image and details.xxx

Riet zei

Wat een schitterende kaart,zo fijntjes.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een super mooie kaart! Een heel lief en schattig geheel met een leuke stempel en mooie details. groetjes, Marlies

Eileen zei

Such a beautiful card Angelique. Love the soft pastel shade and gorgeous image. Great layout and design
Eileen x

Samantha zei

Hey meis,
Nou het is een plaatje geworden hoor :) heel mooi geheel!
Leuk ook met die gestempelde rand.
xxx Sam

Jolanda de Ronde zei

Lief, sweet, schattig, cute.....kortom weer een geweldig kaartje Angelique

Lieve groet,
Jolanda

Nicole zei

Wat een sweetie Angelique!! Prachtig zo in die zachte kleurtjes!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Lonne zei

Hej Angel,
Door omstandigheden had ik de laatste tijd niet veel gelegenheid om de blogs te volgen.
Maar vanavond word ik weer aangenaam verrast met deze creatie.
Wat een heerlijk poederig kaartje is dit.
En zoals altijd, erg mooi ingekleurd.

Liefs van Lonne.

Petra zei

Wat een schatje van een kaart weer en wat een mooie kleurtjes. Heel mooi gedaan.
Liefs,
Peet

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een mooi kaartje! Heel romantisch en alles past perfect bij elkaar.

Lieve groeten,
Wendy

Marianne Schut zei

Jee ik liep even achter op je blog hoor, wat een pracht kaartjes heb je weer gemaakt de laatste tijd! Super hoor, ook deze weer! Het model vind ik ook erg leuk! Dikke knuf Marianne