dinsdag 15 april 2014

Eindelijk weer eens iets posten


Hallo allemaal, 

beetje bij beetje komt de energie weer terug. In mei, juni 2013 heb ik last gekregen van een pijnlijke bovenarm en er te lang mee doorgelopen. In het laatste kwartaal werd de diagnose Frozen Shoulder gesteld. Ik zal er niet teveel over vertellen maar het is een pijnlijk en lang proces. Helaas is er deze maand tijdens een echo gebleken dat mijn rechterschouder nu ook dezelfde diagnose heeft. Tja zo zie je maar weer. Daardoor lukt het me niet om geregeld een kaart te maken. en had ik ook een blogpauze ingesteld. Maar ik heb niet stil gezeten hoor :)



Afgelopen zondag ben ik naar de beurs in Arnhem geweest waar ik Jolanda van 't Scraphuis weer heb gezien, het was weer lachen en heel gezellig. Flink wat ingeslagen en ik had thuis echt weer het gevoel dat ik er tegen kan. 

Het is bijna Pasen en ik heb deze kaart gemaakt voor mijn moeder. De parels heb ik bewerkt met Stampendous. De eierschaal op het hoofd van Tilda is gevuld met Glossy Accent. Stickels mogen ook niet ontbreken.



Natuurlijk ingekleurd met Distress Ink. Ik blijf het een fijn kleurmedium vinden. Ook ben ik bezig met een online cursus van Kit and Clowder. Die is erg goed door Alyce opgezet. Je kan binnenkort ook een cursus met Distress Ink volgen. Wellicht dat ik dat ook doe. De copic cursus is in ieder geval heel goed opgezet. Jullie zien dus wel dat ik me niet verveel. Gewoon rustig de tijd nemen :)

Wat vinden jullie van mijn kaartje? Ben benieuwd naar jullie reacties en ik hoop dat mijn volgers me weer zullen vinden na zoveel tijd.

Een lieve scrapgroet, Angélique

8 opmerkingen:

Christina zei

Een prachtige kaart!!
Groeten Kristel

Jolanda de Ronde zei

Was weer geellig je gezien te hebben Angelique. We spreken snel iets af om samen te freubelen.... ik heb er zin in. Supers lief kaartje heb je gemaakt. Heel veel sterkte met je schouders meid!

Groetjes, Jolanda

Petra zei

Hoi wijfie,

Ja natuurlijk weet ik je te vinden. Ik vind het hartstikke leuk weer een kaart van je te zien. Ene, wat voor een kaart meid wat een beauty. Ik ben er helemaal weg van.

Liefs,
Peet.

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Angelique en heel veel beterschap met je schouder.Groetjes Joke

Marianne Schut zei

Hai Angel, Tuurlijk weet ik je nog te vinden, je staat gewoon in mijn blogrol hoor en ik vond het super leuk weer iets van je te zien! Wat een pracht kaartje heb je voor je moeder gemaakt. Hoop dat het nu de goede kant op gaat met je schouder(s), kan me voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent. Dikke knuf! Marianne

Antoinette Voorn zei

Het is weer een beauty van een kaar

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En beterschap met je schouder
Groetjes Margreet

Nicole zei

Natuurlijk weet ik je te vinden!!! Als ik in blogland ben althans.....LOL!!
Wat een schitterende kaart en weer supermooi ingekleurd Angélique. Niet voor het één of ander maar jij hoeft echt geen cursus inkleuren met Distress inkt te volgen hoor!!!
Liefs, Nicole