zondag 7 oktober 2012

DT-dag bij 't Scraphuis

Goedemorgen allemaal op deze zonnig zondagmorgen, heerlijk!

Gisterochtend was dat wel anders, met bakken kwam het uit de lucht en terwijl mijn gezin nog lekker lag te slapen was ik al op weg naar Oosterhout. Het was ook nog niet eens rustig op de weg.... wat moeten die mensen zo vroeg op de zaterdag op de weg? Goed oplettend en met Guus Meeuwis "Kedeng Kedeng" op de radio volgde ik het spoor. Joehoe, arm in de lucht.

Na een lekker bakkie koffie en een plak cake zijn we begonnen aan de workshop die Jolanda (even) voor ons in elkaar had gefreubeld.... Wat een werk. Arjette had nog nooit met Twinkling-H2O gewerkt maar Nicole en ik hebben bijna de hele tijd met een dweil om haar heen moeten lopen LOL Ze was er weg van. Lees haar verhaal maar eens.




Tegen een uur of half vijf zijn we naar een restaurant in De Biesbosch gereden. Daar kregen we een lunch van Jolanda aangeboden. Wat hebben we daar gelachen zeg, we bestelden een vleesgerecht met Belgisch Steppegras. Natuurlijk kregen we het niet op en het was werkelijk zoeken naar een stukje vlees in een patatberg.


Ja Arjette, neem nog maar eens een slok om het weg te spoelen...
Terwijl ik bovenstaande typte, vliegt er hier een kop koffie door de lucht, op mijn broek en vloer, dus ik was nu daadwerkelijk aan het dweilen, dit even tussendoor.

Enfin, al met al een hele leuke dag en we hebben besloten om dit snel weer te doen. Nu nog de workshop afmaken thuis... foto's volgen als het project af is.

Een fijne zondag allemaal!

Lieve groet, Angélique

7 opmerkingen:

Nicole zei

Jaaaaaa wat was het super gezellig!!!! Moeten we inderdaad snel maar weer over doen. Zooooo genoten. Bedankt hè meis!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

arjette zei

Hahaha wat heb je er een leuk verslagje van gemaakt!!! Die foto's.... oeps.... Wat hebben we genoten hè, was écht SUPER!!!!!!!

gr. Arjette.

Debby Kuster zei

Klinkt erg leuk en gezellig.........ik zelf ben ook sindskort oin aanraking gekomen met twinkling H2O en ben dankzij Jolanda helemaal weg van deze manier van inkleuren.

ben benieuwd naar de DT-dag creatie
liefs Debby

Marianne Schut zei

Wauw! Moet eerst even bijkomen van de patatberg hoor! Mega! Maar goed, heerlijk te lezen dat jullie zo genoten hebben! Super leuk altijd om zo samen aan de knutsel te zijn! Zie je snel, gezellie!
Enne....de helft van z'n bord patat tussen de middag is wel voldoende hoor, hahahahhahaha! Liefs Marianne

Wendy Koorevaar zei

Jeetje wat een gigantische berg patat joh! Het ziet er wel erg gezellig uit hoor, leuke foto's ook.

Groetjes,
Wendy

Christa zei

jeetje die patat ik kijk er naar voel meteen 2kilo aankomen hahaha, dat hebben jullie toch niet opgekregen , maar ik vind de foto's super had al wat uitwerkingen gezien op jullie dt blog super hoor xx christa

Lonne zei

Daar gaat mijn (kwart) belgisch hart toch even sneller van slaan!
Als dat de bijverschijnselen van scrappen zijn dan stem ik vóór.
Zo te zien hebben jullie een heerlijke dag gehad.

Liefs van Lonne.