zaterdag 13 oktober 2012

Een chocoladedoosje

Hallo allemaal, vandaag kan ik mijn creatie laten zien die ik voor Jolanda heb gemaakt als bedankje voor de leuke DT-dag. Het idee heb ik opgedaan via het blog vanWhiff Of Joy
Ik heb heel wat uurtjes op deze site doorgebracht, wat een mooie tutorials laten ze daar zien.


De basis is van cardstock gemaakt, daarnaast heb ik het Vintage Birds papier gebruikt van Magnolia. Ik heb de naaimachine (mijn grootste vijand) ook weer gepakt en ik moet zeggen dat het aardig is gelukt :) Het doosje is best groot 20 cm bij 20 cm geloof ik. 
De inhoud: chocolade daar is Jolanda gek op haha.


De bloemetjes kan je binnenkort ook online kopen en naar wat ik heb begrepen komt er een nieuwe voorraad met prachtige bloemetjes aan. De vlinder heb ik op de beurs in Den Bosch gescoord.


Dit keer heb ik voor de jurk de Twinkling H2Os gebruikt, die kleurde prachtig bij het papier.
Wat Stickels natuurlijk en met de Perlen stift pareltjes rond om Tilda aangebracht. Nog even de So wrapped Lovely Doohickey gebruikt, een lintje en een stansje en klaar is het cadeautje. 


Ik wens jullie een fijne dag toe! Ik heb gezien in de webwinkel dat er nu voor de Distress Pads een aanbieding is, hmmm welke kleurtjes kan ik nog gebruiken haha.

Lieve scrapgroet, Angélique









11 opmerkingen:

jolanda zei

het ziet er prachtig uit

Samantha zei

Prachtig meis, heel mooi afgewerkt en super ingekleurd je magnolia :)
Een schitterend geheel!
Xxx Sam

Marlies zei

Wat een mooie doosje heb je gemaakt! Prachtig!! het doosje alleen al is een cadeautje! groetjes, Marlies

marja zei

Wat een prachtig doosje, geweldig!!!

Groetjes Marja.

Riet zei

Wat een prachtige doos heb je gemaakt zeg.


Liefs Riet.

Alina zei

heel erg mooi, Angelique, leuk idee!

naar de Kreadoe ga ik niet, en jij dan?

Nicole zei

In het eggie is ie nog vele malen mooier!!!!! Liefs, Nicole

Marianne Schut zei

Hai Angel, een super leuk,lief, mooi en lekker kadootje! Dikke knuf
Marianne

Lonne zei

Wow, wat is dit mooi geworden!
Hier moet ze wel van uit haar dak zijn gegaan.
Het doosje is zelfs zonder inhoud al een traktatie.

Liefs van Lonne.

Wendy Koorevaar zei

Ahhh wat een schatje is dit, ben er helemaal weg van! De kleuren passen perfect en je hebt, zoals gewoonlijk, weer schitterend gekleurd!

Lieve groetjes,
Wendy

Nannieflash zei

Hi Angelque this is stunning, I love those boxes they are so very pretty. hugs Shirleyxxx