vrijdag 22 februari 2013

Tilda blowing Hearts


Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te laten zien op 't Scraphuis blog. Ik heb gekozen voor de stempel Tilda blowing Hearts uit de Love Collectie 2013. Ook het prachtige papier komt uit deze serie. Daarnaast mag de Doochickey  So wrapped Lovely niet ontbreken. De twee labeltjes rechts aan   de onderkant komen ook uit de zelfde collectie papier, ik heb deze echter bewerkt met Glossy Accent waardoor er een mooi glanslaagje overheen komt. Natuurlijk heb ik Tilda weer ingekleurd met mijn Distress Ink. De Distress Ink is op dit moment in de aanbieding!

Het zakje waar het hartjeslabel in zit heb ik zelf gemaakt!!!! Ja creatieve miep die Angelique hoor haha. Is niet moeilijk ik weet het dames maar voor mij..... Ik las dat er een challenge is bij http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/ en daar wil ik graag aan mee doen. De opdracht deze keer is iets te maken met kraftpapier.


Ben benieuwd naar jullie reacties.



Ik wens jullie een fijne week toe.

Lieve scrapgroet, Angélique

15 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje
Fijn weekend
Groetjes Margreet

jolanda zei

prachtig kaartje

Anoniem zei

weer een super mooi kaart
een fijne avond nog !!

groetjes agnes

Angela zei

Wouw, wat mooi.

XOXO Angela

Lonne zei

Hej Angel,

Je hebt 'm zoals altijd erg mooi ingekleurd.
Mooi ook met die roosjes; die maken 'm zo lekker romantisch.

Liefs van Lonne.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het ziet er erg leuk uit hoor Angelique,Tilda staat heel mooi te zijn,lieve groetjes Miranda

Gretha zei

Weer een prachtige kaart Angelique, heel moiivan kleur en detail.
Groetjes Gretha

Petra zei

Wat een super lief kaartje en wat ze ze mooi ingekleurd. Het totale plaatje is helemaal af.

Liefs ,
Peet

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Heel lief en romantisch en het zakje met label is zo leuk! Ook leuk dat je meedoet met ATSC. groetjes, Marlies

Marianne Schut zei

Hai Angel, wat een super kaart weer! En helemaal leuk hoor je zakje! Knappe meid! Je hebt de smaak wel te pakken met de distress he! Je kleurwerk is wel weer zo mooi! Mijn complimenten hoor. (als het goed is heb je morgen post!!!) dikke knuf, Marianne

June Nelson zei

Hihun this is a superb little card its just gorgeous,big huggies June xxxxxxxxxxxxxxxxx

June Nelson zei

Wow this is so beatuiful darlin, love your delicate colouring too, its just so pretty, big huggies June xxxxxxxxxxx

Marjan zei

Mooi kaartje, Angelique! Dank je wel voor je reactie op mijn blog.
In antwoord op je vraag: ik gebruik voor mijn kaartjes gewoon naaimachinegaren, merk Gütermann.

Jenny zei

Sooo pretty! Love this little Tilda, so looks so pretty on your card :) Jen xxx

Neltine zei

Oowwww mamamia die Angelique,

Je bent toch echt een toppertje hoor. je kaartjes zijn zo mooi:) Mede door jou en een paar anderen ben ik weer aan de kleur gegaan. Tenslotte heb i door jou mijn prisma'tjes gekocht en ben er zooo blij mee dat we weer een goed relatie hebben:p:p

Wat heb je een gaaf enveloppie gefreubeld joh. Kanppe Liekie hihi.
Staat keileuk zo op je kaart.
En dan al die lieve blommegies....Een schilderijtje weer!!

Gigagrotegroetjes Neltine