vrijdag 8 maart 2013

Tilda with Daffodil Basket


Hallo allemaal,

Wat hebben we genoten de afgelopen dagen van het mooie weer. Het is dan ook moeilijk voor te stellen dat het nu weer radicaal omslaat en we wellicht weer sneeuwballen kunnen goooien.
Het is even geleden dat ik iets geplaatst heb op mijn blog, maar ik zit niet stil hoor!


Daar trekt onze Tilda zich niets van aan. Ze is al druk bezig de bloemetjes te plukken en op een mooie vaas te zetten. Net als ik heb gedaan afgelopen dinsdag. Ik kreeg een hele mooie bos bloemen van de meiden van 't Scraphuis nog voor mijn verjaardag. Hoe leuk is dat!

Ik heb dit keer een criss cross kaart gemaakt. Het papier is van Basic Grey
Het lintje komt van Marianne Design. De bloemetjes komen ook uit de webshop.
De vlinder heb ik bewerkt met Stickles en Walnut Stain van de Distress Ink Pads.
De hartjes die je bovenaan de kaart ziet is van Joy! 
Is er iets dat niet in de webshop staat mail Jolanda dan even, ze kan het vast bestellen.
Zelf ben ik erg tevreden over deze kaart, hij staat te pronken op de kast. In het echt is de kaart warmer van kleur waardoor hij best chique overkomt. 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De volgende keer probeer ik er aan te denken om de kleurtjes van de Distress Pads erbij te zetten.

Een fijn weekend voor iedereen en bedankt voor jullie reacties op mijn kaartjes.

Ik heb er weer volgers bij gekregen, ontzettend leuk dat jullie mijn blog willen volgen.

Lieve groet, Angelique

11 opmerkingen:

Samantha zei

Oh meid het is een schatje geworden nu de kaart af is. Het plaatje had ik al gezien maar het komt nu nog beter uit :)
Super!
xxx Sam

jolanda zei

schitterend kaartje met prachtige details

Marianne Schut zei

Hai Angel, wat een beauty weer! Super kleurwerk en ik vind je hartjes stans bovenin ook helemaal gaaf! Fijn weekend gewenst en dikke knuf van mij! Marianne

Antoinette Voorn zei

Wat heb je een schitterende kaart gemaakt! Ik vind de kleuren helemaal tegek ... Gr Antoinette

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Leuke mal heb je gebruikt
Groetjes Margreet

Marlies zei

Wauw wat een mooie kaart! Een leuk model, mooie mal aan de bovenkant. geweldige kleuren en geweldig gekleurd!! Een top kaart. groetjes, Marlies

marja zei

Wat een schitterend kaartje wauw!!

Lieve groetjes Marja.

Petra zei

Hoi hoi,

Wat een schatje van een kaart is het geworden. Helemaal top, het kleurwerk en de opmaak van de kaart.

Liefs,
Peet

Nicole zei

Oooohhhh Angelique wat geweldig mooi meid!! En wat heb je toch weer gaaf ingekleurd. Wauw, wauw, wauw!! Liefs, Nicole

arjette zei

Het is écht een heel lief kaartje Angelique, prachtig!!!!

gr. arjette.

Lonne zei

Hej Angel,
Dit is echt een chic snoepie van een kaart.
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
Je kleurwerk is als altijd weer van eenzame hoogte!

Liefs van Lonne.