zondag 13 maart 2011

LotV Fairies on Tiptoe

Hallo allemaal, allereerst wil ik iedereen bedanken voor de reacties op mijn kaarten, sommige van jullie hebben zelf geen blog dus ik kan jullie geen berichtje terugsturen. Maar bedankt!

Zoals ik al hieronder vertelde had ik al wat kaartjes gemaakt. Naast het afmaken van de kaarten is het fotograferen toch ook nog moeilijk hoor, dus tips zijn welkom. Nu zal het ongetwijfeld ook aan het toestel liggen en niet aan mij LOL. Wederom een stempelafdrukje van LotV. Ze zijn zo lief om in te kleuren.
Het papier is van Prima Marketing Sparkling Spring Emily. Ik heb een blanco kaartje erop gemaakt, zodat er handmatig een een wens opgeschreven kan worden. Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie er van vinden.
Fijne zondag!
Lieve groet, Angélique




5 opmerkingen:

Angela zei

Sodemieters, ook al weer zo'n bjoetie. En het kleuren gaat je goed af, joh. Veel blijven oefenen en vooral de moed niet opgeven.

Gaat helemaal goed komen.

Liefs, Angela

Marianne Schut zei

Hai, hai Zo jij bent echt lekker bezig geweest zeg! Ook dit is weer een pracht exemplaar, zo mooi ingekleurd weer, om jaloers op te worden!!! Het afdrukje is ook super lief, leuk ook zo met dat tekstvakje op je kaart! Enne...ik heb dat ook hoor, de basis van de kaart gaat prima...maar dan..welke versiersels ga je erop doen...zucht! Maar die van jou is weer super geslaagd! Liefs Marianne

Lonne zei

Hej Angélique,
Ja, fotograferen blijft moeilijk, maar ik krijg toch een héél goed beeld van je kaart.
Ik vind 'm erg mooi geworden en leuk, die ruimte voor de persoonlijke boodschap.
Je creaties mogen er zijn hoor, meis!

Hartelijke groet van Lonne.

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Angelique, prachtig papier!
groetjes, Alina

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een plaatje is dit, heel mooi gemaakt hoor! Gaaf afdrukje heb je ook gebruikt en je hebt haar super mooi ingekleurd!

Liefs,
Wendy