zondag 13 maart 2011

LotV Zooming Along

Eindelijk kan ik weer eens een kaartje plaatsen, niet dat ik niets gedaan heb de afgelopen weken, maar het kwam er gewoon niet van. Ik heb een paar kaarten liggen die ik nog "af" moet maken, dat vind ik toch nog wel moeilijk hoor. Al die bloemetjes en freubeltjes. Het liefste houd ik mij bezig met het inkleuren.
Van de week was het dan eindelijk zover dat er nieuwe stempels van Lily of the Valley uit kwamen.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en er een paar besteld. Ben zo benieuwd!!!

Vanavond hebben we een verjaardag  en ik wou toch graag weer een kaartje maken maar voor een man blijft het moeilijk. Ik had onlangs van Suze  dit stempelafdrukje ontvangen waar ik erg blij mee ben.
Ook zij had deze stempel gebruikt voor een mannenkaart. Bedankt nog Suze!



Ik heb de stempel ingekleurd met distress ink, het papier is wederom van Maja Design.

Lieve groet van mij,
Angélique

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw hij is mooi geworden Angelique mooi in gekleurd Schitterend, daat zal de jarige vast vrolijk van worden.

Groetjes Suze

Angela zei

Wouw Angelique, wat een schitterend kaartje is het geworden. Super joh.

Liefs, Angela

Marianne Schut zei

Hai Angelique, hij is echt supers! Prachtig kleurwerk hoor!! kwijl kwijl... echt een toppertje, mannenkaarten is echt niet mijn ding maar jij hebt er een pracht creatie van weten te maken!! Liefs Marianne