woensdag 20 februari 2013

Challenge #100 "Celebrations"

Dit keer een voor mij toepasselijk onderwerp voor een challenge bij The Paper Shelter: Celebrations!
Eind van de week mag ik mijn status op dit blog weer bijwerken.... weer een jaartje erbij. De tijd gaat hard, dat horen jullie mij al vaker zeggen. 

Dit is ook het laatste kaartje dat ik heb gemaakt voor The Paper Shelter. Precies bij de 100e challenge. Dus dames maak een kaartje voor b.v. een verjaardag, huwelijk, examen etc. en plaats die op het blog. Voor voorbeelden neem eens een kijkje op het blog en zie wat de andere dames hebben gemaakt.

Zoals jullie in het onderstaand bericht hebben kunnen lezen zoeken ze weer nieuwe DT-leden. Ik heb aangegeven dat ik mijn plaatsje wil afstaan. Er is zoveel leuks in dit blogland!! Daarnaast ben ik weer een studie gaan volgen dus.....


Hoe vinden jullie deze digi? Ik vond haar er zo lief er uit zien en het was erg leuk om haar in te kleuren.


Ik wil The Paper Shelter bedanken voor het afgelopen half jaar. Het is een leuk team waar je via e-mail ook contact met elkaar hebt! Wellicht iets voor jou?

Bedankt ook aan de nieuwe volgers. Leuk dat jullie mijn site bezoeken. Ineke heb ik afgelopen zaterdag in de Rijnhal op de beurs ontmoet. Dus wie weet zie ik nog meer van jullie in het echie. 
Ik ga zelf naar de beurs in Den Bosch dan sta ik achter de kraam van Jolanda.

Ik wens jullie een fijne week toe.

Lieve scrapgroet Angélique

10 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Super lief en mooie kaart!

Gr Antoinette

marja zei

Wat een prachtig kaartje, een beauty!

Lieve groetjes Marja.

Nannieflash zei

Hi Angelique oh wow I love your card is just stunning and Im going to miss you to. hugs Shirleyxxx

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een schattige digi! Zoals je zegt jammer dat je gaat stoppen met je DT werk maar er zijn nog zoveel andere dingen om te doen en in een studie zal veel tijd gaan zitten. groetjes, Marlies

Astrid Jacobs zei

Hallo Angelique,

Lief kaartje, mooie kleur combinatie.

groeten Astrid J.

Lonne zei

Wat een super-cutie!
Je hebt 'm zoals gewoonlijk weer erg mooi ingekleurd.
Leuke opmaak ook.

Liefs van Lonne.

Marianne Schut zei

Hai Angel, een pracht creatie weer! Mooi de zachte kleurtjes, je bent daar altijd een kei in! Ik zit nog te zweten op je kaartje....oeps ben bang dat ik het niet op tijd ga redden dit jaar...maar in ieder geval via deze weg vrijdag alvast een heel gezellige dag gewenst, we zien elkaar snel weer! Liefs Marianne

arjette zei

Wat een lief kaartje!! Jammer dat je bent gestopt.... maar ja, je kan niet alles tegelijk hè....
Veel plezier op de beurs, gezellig dat je ga helpen!

gr. arjette.

Wilma zei

Wat een lief kaartje!
Super kleurwerk, zeg!
Veel plezier op de beurs en alvast van harte :-)
groetjes, Wilma

Eileen zei

A fabulous card to end with Angelique, but so sorry to read that you are leaving the team. I wish you good luck with all your endeavours and look forward to seeing other cards you create
Eileen x