vrijdag 8 februari 2013

Lisanne 16 jaar

Afgelopen week is mijn dochter Lisanne 16 jaar geworden. Deze Tilda met scooter vond ik dan ook zeer toepasselijk om een kaartje voor haar te maken. Het papier dat ik gebruikt heb is van Pion. Ik heb Tilda ingekleurd met Distress Ink. Daarnast heb ik de snijmal van Tim Holtz gebruikt voor cijfers op het vlaggetje.

De randen heb ik met de hand gestikt, eerst door de naaimachine zonder draad.... daarna er zelf nog eens een draadje doorheen gejast :) Jeetje wat een werk, hoe doet Marlies dit toch altijd. Even een emailtje eruit hoor.... met een malletje schrijft ze. Nou heb ik via Marktplaats een malletje op de kop getikt en die ga ik dus proberen bij mijn volgend kaartje. Oja en opstikgaren is ook nog het advies. Niet bij ons in het winkeltje te krijgen..... probleem. Ik heb het nog geprobeerd met dubbel borduurgaren maar mijn machine pakt de draad dan niet door het papier, daar moet dus ook weer hulp bijkomen. Ik heb twee linkerhanden als het gaat om de naaimachine. Een heel verhaal maar........ hoofdstuk 2 volgt haha


Ik heb vernomen van Jolanda dat er veel nieuwe producten binnen gaan komen. Nieuwe paperpads, ik heb al een previeuw gehad en dames...... smullen!! Dus houdt de webwinkel in de gaten!


Ik ben benieuw wat jullie van het kaartje vinden. Ik ben er erg blij mee en Lisanne helemaal.

Lieve scrapgroet Angélique


18 opmerkingen:

Danoesja zei

Hoi Angelique

Allereerst gefeliciteerd met je 16jarige dochter.
Je hebt een superkaartje gemaakt voor haar, echt beeldschoon.
Het is wat met die randjes borduren, ik prik ze altijd met de hand langs een liniaal en borduur ze ook met de hand....lekker 's avonds op de bank.
Doorstikgaren heb ik laatst ook gebruikt, dat ziet er ook heel mooi uit.
Veel plezier vandaag met de jarige.

Lieve groetjes
Danoesja

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En gefeliciteerd met je dochters verjaardag.
Groetjes Margreet

Astrid zei

Een schitterende kaart, prachtig !

liefs Astrid

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Angelique.
Echt super lief.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Samantha zei

Prachtige kaart meis! Lisanne zal er vast blij mee zijn geweest :) Tilda is ook prachtig gekleurd. Een bjoetie hoor!
xxx Sam

jolanda zei

prachtig kaartje in een mooie kleur

Marlies zei

Een super mooie kaart voor je dochter!! Prachtig papier in mooie kleuren, super details en een hele leuke Tilda. Je gestikte randjes zien er super uit! Het borduurgaren werkt alleen als je met de hand naait. Splijt borduurgaren(6 draden) en dan met twee draadjes borduren. Succes!!
groetjes, Marlies
PS ik borduur sowieso graag en vind het dus een leuk werkje om te doen.

ANJA 3D zei

Schitterende kaart en een gave stempel .gefeliciteerd met je dochter
Gr. Anja

Nicole zei

Nog van harte met je dochter. 16 jaar, al een hele meid dus!! Je kaart is geweldig!!! En je hebt er ook heel mooi een draadje doorheen gejast, hahha!! Liefs, Nicole

Petra zei

Van harte gefeliciteerd met je meisje. En wat heb je een beauty van een kaart gemaakt. Prachtig mooi ingekleurd.

Liefs,
Petra

Unknown zei

Schitterende kaart Angelique, mooi in gekleurd en prachtig versierd.
En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je dochter.

Lieve groetjes Suze

Marianne Schut zei

Wauw wat een topkaart weer Angel! Kan me voorstellen dat Lisanne hier blij mee was hoor, wat een kunstwerkje! Prachtig met je stiksteekjes, tja het is even een werkje maar het maakt een kaartje toch altijd helemaal af hoor! Ook je kleurwerk is weer om te smullen, mijn complimenten! Dikke knuf Marianne

Christa zei

hoi Angelique, wow wat maak jij prachtige kaarten ook zeg, ene ben meteen volger geworden ;) xx christa

Thea zei

Nog van harte gefeliciteerd met je dochter, wat een schitterende kaart heb je voor haar gemaakt. Ben je blog eens verder door gelopen en petje af hoor hoe jij ook kunt inkleuren met distressinkt. Maar ik blijf oefenen en afdrukjes weggooien, komt vast goed. Dus een nieuwe volger heeft zich aangemeld :-)

Groetjes van Thea

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Angelique.

Liefs Riet.

Nannieflash zei

Hi Angelique oh wow what a stunning card, I love your colour choice and card design. hugs Shirleyxxxx

Liefs Ineke zei

Hoi Angelique ik heb je al gevonden hoor. Ik vond het heel leuk je te ontmoeten vandaag. Ik ben natuurlijk gelijk volger bij je geworden.

Groetjes van Ineke

http://inekecreatoins.blogspot.nl/

Neltine zei

Heyyyy Angelique,

Van harte gefeliciteerd met je dochter. 16 jaar...wouw een hele mijlpaal. Mijn dochter wordt in april 16. Gaat wel hard hoor met die meiden;)

Je kaartje is weer fifafantastico...en quess what? Neltientje heeft ook haar potloodjes weer tevoorschijn getoverd. Ik dacht dat het nooit meer terug zou komen maar ja hoor. Ik kreeg er zomaar weer zin in:)

Die vlaggetjes op je kaart zijn supers. Staat zo leuk en dan die Tilda met scooter...pcies voor een 16 jarige:) Helemaal mijn smaak qua papier en kleurtjes, toppie gedaan.

Gigagrotegroetjes,
Neltine